Biuletyn Informacji Publicznej Przedszkola Samorządowego Nr 41 Integracyjnego w Białymstoku

Deklaracja dostępności serwisu Biuletyn Informacji Publicznej Przedszkola Samorządowego Nr 41 Integracyjnego w Białymstoku

Przedszkole Samorządowe Nr 41 Integracyjne w Białymstoku zobowiązuje się zapewnić dostępność strony internetowej Biuletyn Informacji Publicznej Przedszkola Samorządowego Nr 41 Integracyjnego w Białymstoku zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do serwisu internetowego Biuletyn Informacji Publicznej Przedszkola Samorządowego Nr 41 Integracyjnego w Białymstoku.

Data publikacji strony internetowej: 2022-11-28

Data ostatniej dużej aktualizacji: 2023-02-08

Status pod względem zgodności z ustawą

Strona internetowa jest zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności

Oświadczenie sporządzono dnia 2023-02-08. Deklaracja została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia 2023-02-08.

Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.

Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą kontaktową jest dyrektor przedszkola, adres poczty elektronicznej ps41@um.bialystok.pl. Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu 85 7412813. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.

Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji w formach alternatywnych, na przykład odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisania zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji w formie alternatywnej, powinna także określić formę tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie i nie później, niż w ciągu 7 dni. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące. Jeżeli zapewnienie dostępności nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego dostępu do informacji, można złożyć skargę na takie działanie. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Skargi i odwołania

Dostępność architektoniczna

Budynek jest przystosowany do osób na wózku inwalidzkim.

W budynku zamontowana jest winda dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku, dostępna jest od poziomu - 1 do poziomu + 1. Winda znajduje się w pobliżu dróg ewakuacyjnych.

Szerokość ościeżnic wszystkich drzwi dostosowana jest do poruszania się osób na wózku inwalidzkim.

Na placu zabaw umieszczone są urządzenia spełniające wymagania dzieci sprawnych jak i dzieci z niepełnosprawnościami.

Budynek posiada stałe i półstałe urządzenia gaśnicze oraz instalację sygnalizacyjno - alarmową.

W placówce nie ma możliwości korzystania z usług tłumacza migowego, brak oznaczeń w alfabecie Braille’a lub piśmie wypukłym, brak systemów udźwiękawiających.

Powrót na początek strony